ISO 9001'in Faydaları

  • Müşteri ilişkilerine odaklanan kuruluştaki müşteri şikayetleri azalır, müşteri memnuniyeti ve bağlılığı daha da artar.
  • Müşteri istek ve beklentilerini ön planda tutarak, daha iyi ürün tasarımı sağlar.
  • İyi tasarım ve planlama, işlem maliyetlerini azaltır.
  • Kalite problemlerinden kaynaklanan kalitesizlik maliyetlerini minimuma indirir.
  • Faaliyetlerin daha iyi planlanması, sorunların daha hızlı çözülmesi ile etkin bir yönetim sağlanmış olur.
  • Bu şekilde yönetim, tüm boyutlarıyla işletmesini daha net kontrol altında tutar, daha sağlıklı kararlar verir.
  • Tüm sorunlar sistematik şekilde analiz edileceğinden, işletmede sürekli bir gelişme olur.
  • Çalışanların faaliyetlere katılımı sağlanır, motivasyon ve çalışma heyecanları artar.
  • Her alanda sürekli iyileştirme ile kalifiye eleman oranı artar.
  • Departmanlar arası problemlerin çözümünde sistematik yaklaşım, verimliliği artırır.
  • Süreçler ve fonksiyonlar arasındaki tanımlanmış işleyiş, organizasyon içinde sağlıklı bilgi akışı sağlar.
  • Kuruluşun kalite imajı güçlenir, müşterilerin güveni artar.
  • Yeni pazarlara açılma imkanı sağlayarak, rakipler ile olan farkı artırır.
  • Sistematik ve yönetsel bir altyapı kurarak kurumsallaşma yolunda bir adım daha ileriye gidilmesini sağlar.
  • Kurumsal kimlik, istikrarı da beraberinde getirir.

 

İletişim

Merkez Mh, Gençosman Cd, No 11/A Güngören - İstanbul

Tel: (0212) 702 22 50 (pbx)
Tel: (0850) 340 80 80 (pbx)
GSM: 0537 225 70 10

İletişim