ISO 15838 Faydaları

  1. İletişim kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlar.
  2. Düzenli ve sürekli veri akısına olanak tanır, hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar, verilen hizmet geriye dönük olarak izlenebilir.
  3. Maliyetlere olumlu etki eder hizmet alan müşterinin haklarının korunmasını sağlar, etkin zaman yönetimi sağlar, sürekli gelişimi mümkün kılar, marka değerinizi artırır.
  4. Ekip motivasyonunu artırır, kişisel gelişimi tetikler.
  5. Alınan eğitimlerin Etkinliğini ölçer süreçlerinizi iyileştirir
  6. Çağrı kalitenizi artırır, rekabet avantajı sağlar.
  7. Müşteri memnuniyetinin artmasını sağlar verimliği yükseltir
  8. Müşteri iletişim merkezlerinin yurtiçinde ve yurtdışında bilinen, güçlü, kaliteli bir markaya sahip olmasını,
  9. Hizmet süreçlerinin etkinliğinin arttırılmasını,
  10. Rakiplerden farklı olmayı ve fark yaratmayı,
  11. Üst yönetim stratejisi ve politikaları ile gelişmeyi,
  12. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin, altyapının, yüklenicinin, acil durum planlarının sürekli iyileştirilmesi ve gelişmesini,
  13. Müşteri memnuniyetinin artmasına ve Müşteri İletişim Merkezlerinin çevreye duyarlı olmasını sağlar.

İletişim

Merkez Mh, Gençosman Cd, No 11/A Güngören - İstanbul

Tel: (0212) 702 22 50 (pbx)
Tel: (0850) 340 80 80 (pbx)
GSM: 0537 225 70 10

İletişim